22 July 2009

::kenaikan Gaji Aku MAna???? ::

gaji aku bulan januari tau...
gvmt kan ada 4x bulan kenaikan gaji (info)
pergerakan gaji aku bln januari...
belum dapat la smpi sekarang...
dulu2 kan masa aku buat admin
kitorg kena makesure staf naik gaji ikut bulan kenaikan tu jgk...
bln januari mmg xkan naik januari sbb changes kan..
paling koman pun bulan 3 or 4 dah masuk..
dulu kami suma kena bambu tau dgn KP (ketua Pengarah)
kalu laambat proses gaji org...
dia cakap,cuba korang duduk kat tmpt staf yg xterima gaji tuh
macamana...

nie dah masuk bulan 7..
aku akan dapat maybe bln 8 niey..(may be)
memang la dapat arrease (btul ke tak eja tuh!)
tp dah smpi bln 8 beb!
alasannya,diorg xlink dgn bhgn buat kew. 8....
ada ker xleh...
bukan lain blok ok....partition dekat sgt2...
ramai yg senasib dgn aku...
harap2 tahun dpn xkena camni lg..
kalu x,mmg kena blaimed la...
mujur aku bukan JUSA...
walau aku k/tgn bwhn pun....
pkirkan periuk nasi org dgn gaji tuh...
dan mmg layak dapat...
lain la kalu kena tindakan disiplin ke hapa ker..
apada...
lantak la...nie luahan hati aku...


4 comments:

Fiza's said...

sama ngn kat opis aku.. ntah apa2 ntah

mama auni firdina said...

aikk,lmbt gak kenaikan awk nk masuk..dr januari smp skg x msk2 gak..hmm,sabar la yer..nnt dpt tertunggak la..byk tuh!..hehehe

nasib DBKL ok..klu lewat pon sbln or 2bln je =p

:iBuAfiQah: said...

fiza~huh tekanan tul aku..

mama auni~kena sabo la kat sini

mar!ahaf!z said...

irnie.. kalau dia masukkan kenaikan gaji nnt, dia cover tak bulan2 sebelumnya (jan-julai)
mcm maria, dia masukkan, dr bulan kenaikan gaji..so kalau lmbt dptkan sekepuk..
sbr ek, doa byk2..moga rezki ada..
lagi2 nak raya ni kan..