23 July 2009

:: Hadiah Ape Nak Kasi Ek? ::

atcually date Anniversary kami n date bezday suami aku beza satu hari jer...
kalu nak kasi hadiah pun skali join jer la kan...
tp tahun niey aku mati kutu nak beli aper?
tahun lepas belikan perfume kat bodyshop.
susah betul la org lelaki niey...
tgk kalu org pempuan sederet wishlist dia....hehehehe
nie skrg tgh pening nk belikan ape ye :)
help2!

5 comments:

DYLA said...

mmg pening nak bg hadiah kat hubby.

sy penah bg jam tgn, tshirt polo, wallet & tali pinggang, kasut.

skang kan megasale mungkin dpt lebih murah

Mitsuwira said...

tak susahlah, bagi ler sport rim baru ker, spoiler ker, batang pancing baru ker, mesti dia suka punya hahaha...

lily azliyana @ mama zara said...

huhu..sy pon slalu pening nk bg ape. tahun ni lagilaa..bile suruh die pilih hadiah die tak mau. last2 belanja makan jek..=p

nasazfrog... said...

hai sis... cam saya mmg susah sikit nak pk nak bagi apa,,, ingat nak bagi yang lain dari yang lain tapi tu la tak tau nak bagi apa,, tapi yang penting kita ingat hari bithday dia tuh.. wish + dinner bersama...:)

mar!ahaf!z said...

maria kdg2 kasi tshirt, kasut, cap, wallet, perfume, belt, jeans.. tgk apa yg dia xde / brg dia dah buruk ke.. hehe..susah2 blanja makan je irnie