01 December 2008

~tukar ke Maybankard Debit Card~

aku sekarang pakai kad niey...
aku nak tukar card maybank nie...
1st sbb kad nie buat aku jatuh cinta ok...
cantik...sbb merah n hitam
mmg kena jer warnanya...
cam card JJ lak...hik2
sweet jer ceri tu..nyum2
2nd...senang...
aku xpayah bw cash byk..sweep jerr.
cam card credit lak..card kredit card utang..
tp niey duit kita...
(cam duit byk jerrr....alhamdulillah :)

sapa2 dah tukar yang baru...
bagitau aku...
tayang skit kat blog korang...hik2

sapa2 leh apply card debit nie..
yg berumo 18thn yg pastinya...
sapa2 yg dh ada a/c leh isi borang
n mohon utk Maybankard Visa Debit..

fees dia plak..
kalu baru nk buka a/c it's FOC
tp kalu dah ada card maybank n nk tukar ke maybankard
kena charge RM12 sajorrrrr...

cam aku nie jurucakap Maybank lak kekdahnya..
takpe info utk sape2 pemegang a/c Maybank sajorr...

6 comments:

Ana Lyana said...

nak bukak gak la...heeee

Puan Iza said...

aku pun suka dgn card maybank yg baru nie...

ibuafiqahhuzaifah said...

jom pakat2 g tukar...hik2

SaDi said...

iyer kee... ni yg rasa nak gi tukar ni... dah serik pakai kredit kad... nak tukar debit kad only... huahuahuahua... :)

mar!ahaf!z said...

dah tukar ke irnie?
maria nak tukar tak tetukar2 lagi ni..
sebab skrg asik guna cimb, gaji masuk ikut cimb plak.. hehe

ibuafiqahhuzaifah said...

belom tukar la maria....
bz ada hari qualiti skrg..