12 December 2008

:: handphone aku ::

suspen gler........
ilang ker.jatuh ker.mana g ek........
handphone aku ROSAK lorrrrr.......
kesian aku....
baru g dapat present tuh!
ptg nih g kedai tepon tu smula...
apakah.... :(
handphone sony aku nie leh pakai atau tidak.. :(
tguuuuuuuuuu
isnin aku citer smula.........
mentang2 la 18hb nie gaji + BONUS..
tp aku dah janji dgn seseorg utk belikan handphone
siapa?????
suami?afiqah?mama?papa?
adalah.......RAHSIA..

5 comments:

yong said...

oh, bonus kan minggu depan!

:)

terapi..terapi..terapi...

Irine Nadia MaRceLLo said...

hehe..beshnyeww dpt gaji bonus sebulan...:)
belanja:)

mrs hafiz said...

irnie!

tak puas ati ni.. mentng2 duk mof.. pesal dpt gaji 2 hari awal dr saya?
sebab saya bdn berkanun kah? :p

xpela..disebabkan anda dpt gaji awal, pe kata 19hb tu irnie blanje maria? hehehehhe

Fiza's said...

wei, hp aku dah jangkit kt ko...
hp aku pun rosak.. adoi yai, cam x lengkap jer hidup aku ari nie... uhuhuhu

Fiza's said...

tlg aku sat... aku nk wat asgnmnt nie... tp blur la..... mana nak cari maklumat????
aku nak cari maklumat ttg perjalanan pentadbiran kewangan pihak kerajaan m;sia. meliputi aspek perundangan, institusi, sistem dan struktur, dasar2 yg terbabit dgn pengurusan kewangan dan aspek pemodenan dalam pengurusan kewangan..
tensen nie.. nk antar jumaat ni dah..