03 December 2008

~berselendang la plak~


sajor nk mencebik..

nie la kalu dah duk putrajaya n kajang kan....
bila nak balik kajang bukan bawak byk tudung pom...
lgpun aku xtau baju ape aku tgl kat kajang sebenarnya...
alih2 aku jupe baju biru nie..
tp tudung lak kat putrajaya...

camno tuh...
xkan g keje xpakai tudung lak...
sengal ke hape kan...
mujur ada selendang
nie pun mama aku kasi..
lama dah dia kasi,aku jer xpakai2

so aku pintal punya pintal
keh keh keh..
jadi gak..
afiqah pun nampak teruja jer
tgk aku...
siap mintak dukung lagi...

so nie la rupa aku hari nie..
amacam?cantik tak?
keh keh....


4 comments:

Ana Lyana said...

ehheheh..emergency punyer tudung...buat aper pon mesti jadik punyer...kehkehkehkeh...

ibuafiqahhuzaifah said...

hik2...
leh pakai lagi la mcam nie kan
lepas nie..
huhuhu

mar!ahaf!z said...

cantik je irnie pakai selendang... :)
betul..!!

maria pun tgh layan selendang je ni..

nanti nak beli tudung jenis ada awning tu plak (tgh trend kan..).. nak try.. tp lom ada mood lagi pakai tdg gitu..

ibuafiqahhuzaifah said...

maria~
skrg nie trend baru dah kuar tau...
tudung dari syria...
irnie dah beli tp gambo xder la plak....
hik2