11 December 2008

:: jom p Check kesihatan ::


sempena dengan Hari Qualiti nie
pihak kementerian aku ada buat mcm2 program...
ada ceramah kesihatan,derma darah,
pesta buku n aku pun xtau dah..(blur kejap)
hehehe...(teruk tul aku kan!) :)

so tadi aku n the gang...
with k.amy n nor g la kan..
memulanya nak g tgk buku2 jerr....
alih2 suma pakat g check thp kesihatan...
apakah aku sihat =)steady k.amy nak ukur tiggi tu!
apakah semakin tinggi k.amy :) hehehe..

ok turn aku nak serah jari aku yg mulus itu
TIDAKKKKKKKKKKKKK...

nak check glukos jer kawan2...
adeh...sakit skit arr..
nape yg amik kat klinik tiap2 bulan
time preggy dulu xsakit
kenapa? apakah?
nie la nurse yg mencucuk jari aku tadi..
uwaaaaaaaaa.....
ok dah abis....
resultnya aku sihat...
tp kena senaman
krn lemak aku dh lebih 1.6%...
berat naik la plak...
tp mmg aku dapat rasakan
keberatan berat aku...

ok afiqah jom teman ibu g senaman yerrr..... :)

4 comments:

Puteri Satu said...

akak takut jarum...wekekeke...tak pernah derma darah..ada gak hajatnya....hiks...

Unknown said...

adoi part nak amik darah ni yang takut!!!

ibuafiqahhuzaifah said...

mama aqilah~
irnie pun xderma darah kali nie..

kak mimi~
dah sihat yerrr...
gementar gak tadi..hehehe

DYLA said...

ayooooo kurus pun ada lebeh lemak ka? haduh.. saya ni lg la berkilo2 lemak ni ha.. mana nak campak ni