31 December 2008

:: hari terakhir bulan terakhir 2008 ::

ramai kawan2 bloger aku story pasal hari terakhir 2008
ya...
esok sudah bermula hari baru.tahun baru.bulan baru..
pada aku umur aku akan berganjak pada tahun 2009 niey...
Insyaallah kalau umur panjang..

so, malam nie kami xkemana2...
duk umah jer kot...
layan si pipi boolat..afiqah.
besok plak xsure lorr..
kalu hubby aku nk ajak date aku ikut jerrr...

resolusi aku sempena 1430h n 2009 niey..
ingin jadi isteri,ibu, anak yg taat pada suruhan agama..
wah2..
kdg2 byk lompong kita nie dalam soal amal ibadat..
patut dilebihkan bukan makin kurang...
sbb umur makin meningkat, anak makin membeso..
pkir seronok skrg, takut dalam kubur merana jerrr...
aku cakap pada diri aku sendiri..

ingin meluluskan exam KPSL n PTK aku..(those yg keje gomen tau lorr)
ada satu paper lagi la..
kena study lebih kuat lg tahun niey...

ape lagi ek...

nak kurus...(leh tak resolusi camnie)
korang xtau nampak jer dalam gambo aku kurus
tp ada tempat penuh dgn lemak tepu...
keh keh keh...

ada lg tp malas nk tulis..
boleh cenggitu ibu afiqah niey?!!!



so adios...
esok cuti...suka33

3 comments:

Unknown said...

hai,
moga impian dan azam baru irnie itu akan tercapai ye.. insyaallah

umo kite pon makin meningkat jugakk..huhu tp apa bleh buat..

age is just a number!! :P

Marsha~ said...

PTK.. huhuhu.. bila lah nak lulus cemerlang ni.. :(

Unknown said...

bab nak kuruskan badan tu sama ler azam kita.. heheheh