22 December 2008

:: Program sabtu aku ::

she's looking for mawi n ekin nikah gak..
tp dia bukan paham ponnnn..hik2

aktiviti sabtu aku 20/12/2008..
just lepaking with my daughter kat umah..

tengah mamam bubur nasi lorrr..

xmo diam dier makan bubur nie..

sambil2 tengok mawi-ekin nikah...
aku tau..sabtu tu ramai yg tgu depan ty
tgk live mawi-ekin nikah..
nie 1st time aku tau pasal Keluarga Sakinah...
ni hanya ada kat Johor je kan..
sebelum nie penah gak aku dengar tp aku xpenah saksikan
aku orang Pahang...mana ada suma tuh...
memang sedih la bila mak ayah nak serah anak kat suami tu kan...
meleleh gak la ayaq mata aku..

pada aku simple la diorang kawin...
evertything disponsor..
boleh la..

moga berkekalan la mawi n ekin..
diorg pun xkenal aku..
just aku wish ajerr..hik2

cuma aku terpk je la kan..
kalu mawi dulu2 xmenang AF kan...
agak2 dia kawin tak dgn ekin nih...
just asking...(jgn la korang marah lak)

n aku tgk leh tahan gak la maintanance si ekin nih...
kaya ke diorang nie? (sapa2 leh story kat aku)
leh tahan pakai beg LV n YSL nya...
aku rasa tahap kaya cam ziana zain, erra, siti leh la
pakai suma tuh...
aku bkn nak menidakkan si ekin nih..
tp persoalan tu tiba2 jaerr timbul di benak ku shj...
xpe la..mawi kan kaya...
everythin utk bini dier gak...

n afiqah dah ok demam dia..
demam nak pandai benda baru..
mulut dia xhenti borak2..

"papapapapayayayaya.."


sambil sengih2 nmpk gusi...
n mula nak merangkak ke kerusi..



3 comments:

DYLA said...

fuyooo afiqah tgk siaran langsung mawi ekin!

Marsha~ said...

comelnyaaaaaaaaaa... afiqah ye nama dia? tembamnye pipi dia.. anak kita sebaya lah.. afiqah fully breastfeed ke? pipi tembam!!

ibuafiqahhuzaifah said...

dyla~
sajer layan tgk mawi-ekin..hik2..

marsha~
salam kenal..
yee afiqah nama dia..
'botol' feed jerr :)