22 August 2008

~kenapa Aku Bina Blog nie~

mesti korank tertanya2 nape aku bina blog nie....
~satu cara aku nk luahkan ape2 jer (suka ati aku la blog aku)
~nk update sebarang xtvt afiqah
~buat blog untuk anak aku...
(xyah la aku usung kamera or phone kemana2 semata nk tayang gambo anak)
~kalau hayat blog ni panjang bleh aku tunjuk kat afiqah bila dia beso nnti..
so, aku bkn ler blogger 'tegar' hookeeyyy...
ada benda aku nk tulis aku tulis...kalu xnak aku xupdate lerrr.
PENEGASAN DISINI :-
kalu korank rasa aku xbuat keje2 opis (cam gile tulis blog jerrr...sori la beb!)
at least aku xkacau emo orang...so korank jgn ganggu emo aku...

4 comments:

yong ibu chem said...

mari kita menjadi blogger tegar!! ayuhhhh hehehehe

Zu Ismail said...

he he he..kitye create blog pastuh kite suh hasben kite print buat cam scrapbook..nantiu kalau hayat blog tak panjang...kite baca melalui scrapbook pulak...

-Misztake- said...

hai..
saja singgah..
dah link akak dh..
:)

ibuafiqahhuzaifah said...

insyaallah nanti ler saya jg blogger tegar ya...