13 August 2008

~buku kelahiran saya~

ni ha aku bowink2...
nampak lak buku kelahiran afiqah...
memang sah2 buku afiqah...xnampak ke gambo afiqah
1st2 lahir dia ke dunia pada 05.05.2008 ri tu....
ader gambo...kagum gak....siap tulissss i'm a girl
xder plak la eh tulis i'm batman ko, i'm superman ko...hohoho
buku gvmt xder cam ni kan....heheh(buat jeles skit jer..tetttt)
ni plak 'footprint' dierr..yg pasti bukan bigfoot okey...kuikuikui(ape kena mengena pun!)...bukan 'hand print' tau...

patut ler masa aku g tgk dia 2nd day tu kaki dia lebam...cuak gak...
apo la kot kena dera lak...xder la...
thanx to DR AZIAN...gler lawak doc ni...
tlg deliver anak saya...
aku nak afiqah jd doc cam dier nieee...
kepala gler2 tp bertudung litup hokehhhh...(family doc ni kayer tau area kuantan ni tp jd down to earth ok)
glerrr humble...isk2..
panjang umor aku nk bersalin nnti2 nak dia deliver lg...(hehehe)


No comments: