28 August 2008

aku terjah nie!!!




entry aku pasal terjah nie...

nie ler kedai yg akan aku terjah....

dah lama aku mencari 'benda alah' yg gantung2 warna putih tuuuuu...

kalu kt kg kutip jer bwh pokok dapat lerrrr...duk sini mana nk cari lorrrr...

tau tak aper tuuuuuuuuu.....

tu lerrrrr kekabu....aku plan nk buat bantal kekabu n tilam afiqah...

bantal yg ada dh makin leper....so, aku puas ler cari kedai jual benda alah nie kat area kajang...(sapa duk kajang tau kot....kat jalan Reko...)

last2 jupe gak...

hohoho suka nyer hati aku....

mcm2 ada kat kedai nie....tilam kekabu,bantal peluk kekabu,set tilam bayi kekabu...pendek kata panjang kata suma kekabu....dh mmg kedai jual kekabu jerrrrrrr laaaa...

so aku rembat la tilam,bantal n kekabu satu beg tu...

tgu lerr aku siapkann tilam n bantal kekabu afiqah yorrrrr...

aku free ahad nie jerrr...(w/pun hubby aku cm xcaya jer aku leh buat kan)

huhu! akan aku tunjukkan bukti okey yer hubby.....

sabtu nie plan nk g angkat brg umah putrajaya n jenjalan bw afiqah....

mgu dpn dah posa....mls lak nk kuar kan....

so wait n see lerrrrrrrr..

1 comment:

Ayong said...

salam...ohhh kita tau tmpt jual bantal2 ni..ai duk kajang... :)
kalau guna bantal @ tilam kekabu...best! sejuk!