22 November 2010

Raya Qorban di Awan Biru

 tajuk xleh blah..
Disaat umat islam menuju ke masjid utk menunaikan Solat Aidiladha
aku n anak2 sambut raya kat awan biru..
flight kul 9.15 pagi rabu itu menuju ke Kuantan..
 kat entry nie aku ada stori akan tunaikan impian anak pempuan aku tuh kan..
impian itu adalah menaiki aeroplane..
saban hari setiap pagi or petang asyik la tgk aeroplane lalu kat awan biru..
kali nie dia n adik dapat naik aeroplane..
sukanya bukan kepalang...
jom tengok gambar mereka...
 budak ini yg sungguh teruja yang amat sangat
 aku as landlord
 dua beradik yg sangat happy
 pic ini diambil oleh afiqah yerr!!!
 1 malaysia yer sayang
budak tecik ini pun nak duduk sorang dalam penerbangan tsbt!
huhuhu..
walaupun aku patut dapat 2 seat jer
MAS bermurah hati bagi kami direct 3 seat tuh...
besh2..jimba2 kami buh barang2....
barang anak2 aku la pastinya...


No comments: