07 October 2010

Serangan Asma pulak Dah

hmmmmmm...
nak mula camana ek...
kisah pasal huzaifah niey bersambung lagi...
ingatkan berakhir campak berakhir la semuanya..
kisah baru lak timbul..ptg ahad tu huzaifah mula selsema
 n batuk skit..last2 menjadi teruk sampai la menjadi lelah..
bukan aku x kasi ubat..dah kasi yer kengkawan..
tp apa kan daya  menolak takdir...
huzaifah jd semput n nafasnya berbunyi...
kesian...
hari tuh afiqah yg kena..smpi p KPMC kajang amik nebulizer kul 2 pagi
nie adik dia plak kena...
FYI
kalau salah sorang pasangan memang lelah 40% anak2 pasti akan kena lelah..
kalau keduanya ada..lg la teruk percent nya...
 itu menurut pakar kanak2 An nur Bangi tu yer...
bila malam jer mesti nafas dia berbunyi n nangis2..
kesian...aku dh la xcukup tdo tp kuatkan semangat utk kerja jerrr...

YA Allah kalau la aku boleh gantikan kesakitan anak aku itu dengan aku aku sanggup..
aku sanggup Ya Allah...
sbb aku xsanggup tengok anak sekecil 6 bulan itu menanggung kesakitan...

orang nampak aku cam happy kat opis tp sebenarnya gelodak di hati xsapa yang tahu..
itu sebab aku semakin kurus kot skrg...


4 comments:

Puan Seri said...

sian nye kamu.. seri pun cuti dh habis langsung skrg ni.. klau cuti lepas ni, mmg kena potong gaji la jawab nye.. tp anak pya pasal, potong pun potong la.. hanya org yg ade anak je paham perasaan kita.. get well soon both of you..

honeysour's blog said...

sabarlah wahai ibuafiqahuzaifah...

mesti ada hikmah di sebaliknya kan...

dakcik said...

dua2 anak akak kene lelah ker?? siannye..hope akak tabah k!

ibuafiqahhuzaifah said...

Puan Seri:irnie ngam tgl 3 hari cuti..itu pun selasa lepas tpaksa cuti sbb huzaifah asma teruk...

ana:bersabar n terus bersabar..

dakcik:keduanya asma..mmg kena tabah dakcik..