22 October 2010

get well soon Huzaifah

sedang blog nie ditulis...
huzaifah masih lagi muntah2..
dah masuk 2 hari muntah..
adoyai...
aku memalam xcukup tdo sekrang..
walhal banyak minum susu badan jer lately huzaifah..
selasa lepas dia cucuk 6month...
kata nurse xkan demam...
tapi badan huzaifah dedar2 jer sekrang....
semalam demam...
mgu nie baru 1st week masuk taska 
setelah 3mgu duk umah saje..
nie maybe kena duk umah semula la huzaifah..
aku xnak susahkan mil aku..
lgpun aku tpaksa berulang dari umah mil ke opis..
kesian fiqah bgn seawal 6.30pg utk ke opis..
aku tau ada orang lebih awal dari itu antar anak..
kalu xprob xper..
nie fiqah asthma...
sejuk skit dah batuk3...
nampak aku gelak2 kat opis
ati riso jer...
3hari nie aku kejap2 turun tgk n tanya pengasuh..
riso muntah2 nie..
baru2 nie dah kena camtu..
susut anak aku...
sampai kena tegur dgn nurse..
skrg dah naik berat badan tp muntah2 balik
sebab ape ek jadi gtu?
sebab duk taska?dia xserasi kah?
pening aku nak pkir dah...
harap2 cepat la huzaifah sembuh...

3 comments:

shikin said...

sian huzaifah..
skrg musim demam kot irni..
akaknye ade asma?teruk ke?
aku harap kakak n adik cepat sihat..
irni ko pon jg kesihatan jugak..
aku syg ko..

littlehumblelynn said...

awak

kalo anak sakit..nak x nak saya gitu gak,,berulang jauh htr anak2 g umah mak..x smp ht htr g taska..kang dia meragam x de sapa tgk..sabarlah..doa byk2..smg xde apa2..

ibuafiqahhuzaifah said...

ekin:
Tq ek...
skg suma sakit lagi...
aku berulang dari kajang sekrang..
aku pun dah demam skrg..

littlehumblelyn:
TQ tau..