26 October 2010

amik Nebulizer again n again

status terkini keadaan huzaifah...
kena serangan lelah semula
dari sabtu lepas dah masuk 4x amik gas...
sabtu lepas g Pakar Kanak2 An-Nur 2x amik nebulizer..
pagi skali...malam skali..
besoknya ahad kena amik lagi...
semalam isnin pun amik lagi....
SERIUS....
aku kesian tgk huzaifah nangis2 amik nebulizer...
Ya Allah..berikan aku kekuatan utk menempuhi suma nie..
si Afiqah lak kena cirit birit..
merengek jerrr....
aku rasa weng otak aku bila kedua2 sakit..

setakat nie aku 2x amik panadol hari nie er sebab demam sendi..
serius aku xtdo sejak anak2 aku sakit...
means bukan xtdo tapi kurang tdo..
kurang sesangat..berapa jam jer tdo...
Doakan harap anak2 aku suma sihat 
dan aku leh duk umah sendiri semula..
seksa tau travel dari kajang -putrajaya..
kesian si kakak yg kena bangun awal pagi...
dah la lelah si kakak jugak...
dah bagi minum air madu,
sapu minyak habbatus sauda..
aku xtau nak buat ubat ape dah...
korang2 kalu ada petua yg mujarab n menjadi
untuk ubat lelah..
share la dgn aku..
sbb aku mmg zero ttg lelah nie
sbb alhamdulillah family aku xder sorang pun kena lelah..
tu sbb bila anak2 aku kena lelah teruk..
aku jadi blur n just refer pakar kanak2 jer tau..

 

4 comments:

littlehumblelynn said...

awak

anak saya yg bongsu mmg lelah..mmg serius risau anak kalo kena attack tuh..dia pakai ubat apa skrg?ventolin on x?

.:mama dhia:. said...

siannyer..mudah-mudahan huzaifah n fiqah cepat sembuh..

dakcik said...

sabar la kak..akak cube la beli pam sedut gas tue..wat sdiri kt umah jek senang..xyah g hospital lg..xsilap sy dlm rm200..tp leh pkai lame..cube la..aritue dr.yusman(lita alis) suggest utk dania..tp sy xnk..sbb dania bkn lelah..juz batuk bese jek..cume die batuk dah lame..

shikin said...

beratnye bahu yg memikul..
semoga cepat sihat anak2 ibu..