21 October 2010

belon 5 hengget

 nie la belon 5hengget..mahal woii..
kalu ko nak upin ipin mahal lg...6hengget!
aku masa beli nie telan air liur jer..
bleh sekali makan bekfest beb...
kerana anak ku turutkan jua..
ahad lepas aku ke pasar semenyih..
tengah2 aku layan bekfest bleh plak si fiqah turun nak beli belon nie
ayahnya lesap ke kedai pancing berdekatan restoran aku tgh makan  tu..
dah la aku jupe kawan masa Dip kat UiTM kebetulan makan kat restoran yg sama..
sori sitah banyak2...aku xsempat nak borak dgn ko lama2
dah 6 tahun xjupe rasanya..jupe kejap gtu jer..huwaaaaaa..
alih2 fiqah sibuk nak belon tuh...
angin beb!angin!
sekrang belon tu dah xder angin dah..
asben aku dah buang rasanya...
itu pun berebut dgn adik fiqah belon nie..
lepas nie aku kena beli 2 biji belon la ek..
terbang pulak RM10 hengget aku..
mesti aku akan tulis entry
BELON 10HENGGET
hahaha

1 comment:

cha said...

iya memang mahal, punahnya tak sampai 2 minit, tersagat kat kipas siling. putih mata tgk rm6.