08 April 2009

:: Countdown to Bezday Afiqah ::

bulan depan 05.05.09 bezday lil afiqah yg pertama..
aku ingat nak celebrate la kecik2...

nak beli hadiah apa ek utk afiqah kali nieY?
???????

sapa2 ada idea....
bosan la asyik2 bagi baju...
kasi gempak la skit...

aku dah tau ape yg mama aku nk kasi kat afiqah bezday niey.
cuba korang teka aper?
barang kemas? bukan...
teka lagi...

apakah kena buat siap ada belon bagai...
aku rasa cam seronok jerrrk buat cenggitu...Align Center
*sapa2 sama2 bezday dgn afiqah?
bgtau aku....

6 comments:

DYLA said...

cantek la kek tu.. sweet je..

tu la, pening gak nak bli apa. brg kemas tak mampu la skrg ni. gawat!!

apa ek? skrg pun tgh pikir ni. rupenya afiqah ngan inas beza sebulan je.

lily azliyana @ mama zara said...

Salam kenal dari zara n mama..

Hehe..mama zara pon tgh countdown 1st bday zara ni. very2 meaningful sbb anak 1st kan. tak lame jek lagi, tgl 3 hari..=p

nway, feel free to visit our blog k..

http://zaranfamily.blogspot.com/

p/s: kek tu comei sgt. msti mahal ye tak..hihihi..

lily azliyana @ mama zara said...

Irnie lehla view blog nih..

http://mybblittlestore.blogspot.com/

act macam yg zara punye tue used item. die jual rm75 jek. mmg puas hati sbb cond still ok n dpt harga yg jauh lbh murah kan. mcm2 barang ade kat blog tu..=).brg2 baru pon ade jugak. lehla tmbah koleksi toys afiqah..hehe..

cengko said...

macam kenal jer... kat mana jumpa eh...??? heheeee...

kirim salam kat azrul....

maria said...

cutenye cake tu..
ms anak maria 1st bday maria beli fondant gak, safari theme. sgt comel, tp kek nye kek coklat aje, cuma hiasan je gempak.. ;)

chik star said...

kek tuh comel ..

biasa org bg brg kemas kan kak.
dah tuh nk belikan ape tu?