07 April 2009

:: Afiqah 11 bulan 2 hari ::



umo afiqah dah 11 bulan..
so,bulan dpn dah setahun...
pagi niey borak dgn mama aku....
afiqah dah 11 bulan..
rasanya baru jer meneran kuarkan afiqah kat muka bumi nie
dah hampir setahun rupanya..
cepatnya masa berlalu....

oh!lupa.....
mama n papa aku dah balik dari Indonesia...
pukul 2 pagi td smpi umah aku(hubby aku amik)
syukur suma selamat!
skrg otw balik ke kuantan....

so, perkembangan afiqah 11 bulan niey...

~semakin laju tepuk amai2
~lambai pada yg dia kenai jerrr
~dah pandai merajuk
~dah laju meniti
~gg belum tumbuh lagi
~suka jenjalan naik keta....
~manja sesangat

*nnti aku sambung lagi...bila teringat


5 comments:

DYLA said...

afiqah,
inas lum pandai jalan lagi la. inas baru je nak blaja meniti.... hehehe..

Fiza's said...

cepat jer masa skrg nie kan?

aku da registered nuffnang.. tp, x paham.. xplain jap

:iBuAfiQah: said...

dyla,
bagus2..sama la kita inas....

maria said...

tak lama lagi dia setahun la.. cepat je ms berlalu..

nak lambai kat antie tak? ke lmbai abg nwfl aje?

Fiza's said...

apa2 jer la....
nape akunya x der iklan tue? ehehe