12 January 2009

:: xtvt sabtu aku ::






xtvt sabtu aku with my lil' afiqah..
rutin afiqah will bangun kul 9.00 pagi...
sharp punya time mau bangun tuh...
so, kalu nak sapadep ke cuci baju ke b4 9 kena buat dah..

kalu tak duk ngadap di ajer ...
kalu tak melalak satu umah...
ikut sapa la perangai nih...
aku kah?
BUKAN BUKAN..
*biasa yg buruk suma kita xnak ngaku...keh keh..

korang tau apa dia tgk pagi2 nieh....
tarraaaaaaa
cter katun dia..
DIBO THE GIFT DRAGON...
aku suka gak layan cter nie...
kalu la DIbo nie ada best kan....
leh mintak jeerr apa kita nak...
best2
nie gang DIBO la niey...

dah siap si lil' afiqah makan...
mandi lorrr....
abih comot satu badan kalu makan...
budak dah siap mandi.....
seblm mandi xambik pic lorrr
mau phone aku si afiqah campak dlm tub mandi dia kang...

kalu korang perasan...
si afiqah suka sgt pegang brush rambut dia...
makan pun pegang brush tu..
tido pun pegang brush tu...
kalu la jatuh ke aku sorok kerr...
mau nangis la dia satu umah dengar....

macam2 la afiqah....
layan jerrr la....

6 comments:

shiemz said...

bam2...baby dier yek.... hehehe

DYLA said...

geramnya tgk pipi dia tu....

mrs hafiz said...

suka pegang brush..?
nanti x lama lagi, minta make up pulak ye ibu..hee

:iBuAfiQah: said...

shiemz~nak susut skit tu

dyla~hik2

mrs hafiz~oh kena bersedia la irnie kalu afiqah mintak make up tuh!

MaDihays{Ida} said...

oh, dia ske sgt berus rambut tu?
hehe.. slalu kan budak2 ske bantal busuk.. ini ske berus lak,
hmmm... nie mesti dah besar nnt ske berdandan nie..

:iBuAfiQah: said...

madihays~ntahla ida...
masa ngandungkan dia dulu xsuka make up lgsg...ibunya pun xmake up skrg niey..hik2