12 January 2009

:xtvt ahad aku :



atcually ahad aku dah balik putrajaya..
kan aku sakit semgu lebih...
so, aku duk umah my MIL lorrr...
lgpun afiqah nak bermanja dgn nenek dia lorr...

semalam aku dh balik umah aku sendiri..
masa aku sakit ari tuh pun aku lepak putrajaya
smbil tgu kul 5 hubby aku balik...
best gak duk umah tanpa anak..
tp sekejap leh la..
aku dh nmpk stroller, baju2 dia
mula la meronta nk balik kajang smula..

semalam xtvt aku...
nyeh2...
see the gunting aku pegang tuh..
aku potong rambut afiqah semalam...
berani....
kesian lil'afiqah...
asyik garu2...
aku nekad lorr potong rambut dia...
ayah dia lak xderr..
g mancing..
so aku lerr kena buat...bukan senang tau...
w/pun duk dlm walkerr tuh...bukti aku gunting rambut dia..
dah siap gunting..
tp muka xpuas hati budak kecik niey...
see..dia pegang brush rambut dia lagi...
adoiyai..


8 comments:

Shemmi said...

comey nyerr...tobat memang comey!

shakeymirza said...

ala cumeynye....gerammmmm!!!

azisazahar said...

cute yer...rambut dh cantik jg ;)

yong said...

comey dah tu! kiuttt!

Cik Puan Mimi said...

wah makin bam bam la si afiqah ni lepas kena potong rambut.. berani sungguh ibu afiqah!!

supermummy said...

eh senang tak afiqah potong rambut? kalau anak saya kena letak dalam besen mandi dia tu..kena potong time mandi baru tak meronta2..haha..kalau tak tensen je maknya ni..

:iBuAfiQah: said...

shemmi~thanx

shakeymirza~tq

yong~tq gak

mimi~kena berani la kak..asyik garu2 kat telinga dia tuh

supermummy~
dia duk dalam walker..n tekan stopper dia..so dia xleh gerak..
tp xleh bagi nmpk gunting tu la... hik2

:iBuAfiQah: said...

azisazahar~thanx