09 January 2009

:: ibu afiqah kembali sihat::

muka xsiap ape niey?

rasanya dah seminggu lebih bercuti..
bukan bercuti biasa tp bercuti sakit kerajaan
so, aku dah kembali...

aku mmg kena sakit mata n demam yg teruk...
jgn risau....family lain xkena
aku jerrr yg kurang nasib baik
kena sakit nih!
aku dah buat ujian darah, xder denggi ok..

sabo2..sakit nih penghapus dosa2 kita kan...

perhatian! perhatian!
aku dah kembali jadi blogger tegar...
tegar kah aku..?!?!
lantakla..

aku rindu sangat kat korang sumaaaa..

mmmmuah...
korang ghindu aku tak nie?
betul ker rindu?tipu?


*nnti aku jenguk blog korang ek...
selamat tahun 2009 yerr...
pic otw g keje hari niey

5 comments:

DYLA said...

wah dah kembali...

moga terus sihat yer..

gmbr afiqah kat bwh mirip ibu dia..

honeysour's blog said...

uuwwwaaa..betol la kak..kitorang semua rindu kat akak...
rase tak lngkap korum kat opis tu..hehhe...

anyway, welcome back..

lagi satu, akak nampak lain ari ni..:)

cendawanintim said...

wahhhhhhh...welkam bek!!

chumell ajer..

mrs hafiz said...

RINDUUUUUUUUUU.. welcome back!!
:)

:iBuAfiQah: said...

thanx u so muchhh kat suma...
mmg aku pun rindu kat korang suma tau...mmuah..

dyla~afiqah mirip saya yerr?

cendawanintim~thanx

honeysour~lain kerrr?susut kot?

maria~i miss u lorrr