19 January 2009

:MUH menang AJL 23

sajorrr buat entry ttg AJL 23 niey...
pada ku gah la tv3 buat AJL 23 niey...
aku suka segmen last tuh...
budak2 kecik nyanyi lagu gemilang,andalusia dll isabella tuh...
boleh la jadi pengganti nnti tuh....

so, inde band menang lagi AJL...
last year kump estranged menang...
this year MUH plak...
MUH (kump pakcik hussin tuh)
aku target samada MUh or Faizal Tahir menang sbnrnya..
cuma aku xsuka pakaian FT mlm smlm..
cam pakai tshirt pagoda jerr..
kalu dia pakai tshirt Superman dia lg bagus lorrrr..
malu plak depan VVIP tuh!

Aku kagum dgn stacy smlm..
mmg hebat...
ptt dapat persembahan terbaik...
sbb bkn senang nk menari rancak smbil nyanyi
kalu xder stamina yg cukup tinggi...
tarian dia superb dari AF6 lagi..
kagum kagum...

tahniah utk FT n MUH n farawahida...
tp cam pelik lak Farawahida menang..
sbb lagu tuh cam xfamos jerrr....
w/pun satu pentas concour dgn penari cina
cam nk sambut CNY lak...
hik2

*ape la aku melalut nih...

hebat la smlm AJL 23 w/pun sistem bunyi cam xbagus jerr
masa elyana perform tuh!



1 comment:

kakngah said...

mmg sound system agak out mlm td. bunyik lg kuat dr vocal. ms estranged nyanyi pun tenggelam.