15 August 2011

15 Ramadhan /B.O.N.U.S/L.E.M.A.U

Salam Ramadhan Suma..
Berjumpa lagi kita yer..
Senyap jer sbb hari nie "Monday Blues"

Tup tap Dah 15 hari Berpuasa.
Alhamdulillah..


owh!hari nie suma Kakitangan Kerajaan Dapat Bonus..
aku check online jer tadi..
Alhamdulillah Syukur.
Tapi ada jer yang mengeluh xcukup..
dah sah2 portion setengah tu lebih besar dari aku..
 tp ngeluh gak..(manusia kan)

Rezeki yg sikit  nie dikongsi dgn orang yg lebih susah lebih berkat yer..
kalau banyak sedekah mana tahu Allah bagi lagi rezeki berdentum2 lepas nie..

hAri nie aku L.E.MA.U sikit..
Zaifah xsihat..batuk kung2..Selsema n air liur meleleh..
Kesian tgk dia batuk la..
aku rasa nak korek2 tekak dia..
Semalam gak aku ke klinik..
Doc cakap ada lendir kat tekak dia..
Musim Hujan panas nie..
kita yg dewasa pun xtahan..
Cepat BAik Yer Dik!

 
*Gambo lama yer!




3 comments:

.:Mama Dhia:. said...

kite & dhia pun tak sihat jugak..angkara cuace yg tak menentu..huhu..

Lily@MamaZaraZareef said...

semoga zaifah cpt sihat yek..zareef pon baru baik demam minggu lepas..

ibuafiqahhuzaifah said...

mama dhia:
betul2..

Lily:

TQ yer lily..