03 April 2012

Innalillahiwainailaihirojiun....

arwah ayah bersama cucunya afiqah..

DaripadaNya kita Datang..
KepadaNya Kita Kembali...

Genap hari ni dah 7 hari pemergian Ayahanandaku tercinta ke Rahmatullah..
Maaf kawan2...
Baru hari ni kekuatan dalam diri itu ada..
baru dapat senyum walaupun pahit utk ditelan...
Dalam fb pun ada sahabat yang tahu hal ni pada hari yg sama..
terima kasih yg mengirimkan doa,memberikan sumbangan kepada arwah,menjenguk kami sekeluarga..
Hanya Allah yg dapat membalas budi baik korang suma..

Pemergian Arwah terlalu senang...
tiada sakit yang menyusahkan anak2,isteri dan kawan rapatnya...
pukul 4.00pagi 28 Mac 2012 arwah meninggal..
anak yatim dah ai ni...

semasa menerima pangilan telefon dari mak ai pun seakan tak percaya!
memang hakikatnya xpercaya pun..

nanti next n3 akan kuceritakan detail...

sama2 la berdoa agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang beriman..
Al-Fatihah!






10 comments:

@lfidah @dim said...

Al-Fatihah buat arwah ayah awak..semoga awak tabah menghadapi dugaan ini..

.:Mama Dhia:. said...

takziah..al-fatihah.. sabar yer..

Sue_Echan said...

Al-Fatihah...

semoge roh arwah dicucuri rahmat..

Ana Lyana said...

Takziah untuk Kak N sekeluarga..

Ana dr jauh ni naksangat tau cerita mcm mana arwah pergi.. nanti Kak N cerita ok..

sebab setau ana, Arwah sihat je kan..

fildza's said...

Takziah irni.. aku minta maaf byk2 x jwb call ko pg tue... BB aku asyik hang jer... aku call ko x jwb. aku tau mesti ko sibuk uruskan arwah.. aku harap ko tabah yer... kuatkan semangat.. setiap yg datang pasti akan kembali... syg koooo

MaMa FaT!n said...

TAKZIAH awk sekuarga.....

lovely said...

Al-fatihah....
moga dia ditempatkan dlm golongan org2 yg b'iman.. amin..

dakcik said...

takziah kak..sabo yek..
Al-fatihah utk arwah

ibuafiqahhuzaifah said...

suma;

Tima kasih suma..

Lily@MamaZaraZareef said...

Takziah irniey..byk2 bersabar n tabah ye..kite dh pernah kehilangan ayah jugak so faham camner rase perpisahan abadi tuh...:-(..semoga arwah ditempatkn di kalangan org2 yg beriman..alfatihah