21 February 2012

Minggu Gantung Kuali n Periuk Belanga...yo!



Rasanya dah hampir 3 mgu asal hujung mgu jer gantung periuk la jawabnya..
sebab musababnya..

xlain xbukan sebab ada jemputan kawin.....

ni kat Dewan Seroja P15..

dan ni pulak ada Family punya gathering...
 Sambutan Hari Lahir MIL


Hari ni ceramah makan lagi nasi 'orang kawin'...
 haru btul..
memang berlemak2 la jawabnya..

Sampai mgu ni pun ada Jemputan lagi..
InsyaAllah...

bila la Kuali dan periuk belanga tu nak turun..
entahla.....
haha..

notakaki: korang gantung kuali n periuk belanga tak?hehe






2 comments:

.:Mama Dhia:. said...

minggu lepas ari sabtu pagi gi pasar tp still lunch kat luar...hehehe..
dasar pemalas (saye la tu)..

kak..tulisan tak nampak la..

NOR said...

tak...periuk belanga asik tas dapo...wahhh...kih3x...

tuka kaler hitam ok kot...hihihi...