06 October 2011

"Jangan Letakkan Kesalahan Orang lain kat Bahu Orang lain"

Damn...
hari nie menempuh byk perkara yang service suma lambat..
pagi service gomen lambat (aku pun org gomen!malu Oooo...)
bukan alasan la kot time slip abis..
lambat key in ubat..
zaman dah canggih bro!

kalau service ke belakang camana nak compete dgn swasta..
patut la org slalu salahkan org gomen lambat..
patut mentality tu dah lama berubah...

lunch pun lambat..
pergh..
aku rasa ada Gred 54 makan kat situ masuk lambat keje
sbb servis makan lambat..
muka saudara tu dah berubah..

okey...that all
Malam ni Malam Tinjauan Budget...
will see 2morrow aper yg aku dapat,kamu dan kamu,kamu suma dapat..
kata budget rakyat....hehhee


ops! lupa..
tadi pun ada org tu tanya aku 
keje mana?
*********
ada bonus tak?
Mujur aku xjawab..
Tanya Najib ar....(kang cakap aku kurang ajar lak!)


mode: silent mode!



No comments: