03 May 2011

Perasaan Rasa Lain Sangat2

Salam suma..

Selamat hari Pekerja suma..(semalam kan!)
aku cuti pun cam xcuti kalau duk hanya dirumah ya..
aku kan tanggung keje..28 hari xleh cuti..kecuali 5hari cuti kecemasan..

tajuk xleh blah dipermulaan bulan Mei..
Bulan ini memang dinantikan oleh si kakak..Afiqah..
5 Mei ni genap 3 tahun si afiqah..

Perasaan aku cam lain jer sekarang..
ye la hari nie hari 1st Zaifah antar ke umah pengasuh..
camana la dia ek?
tadi pun badan cam panas jer..
tapi aku dah mintak dibagi ubat demam..

mesti dia tercari2 aku..
kenapa aku xdatang jenguk dia..
xmain dgn dia..
xsuap makan tengahari dia..
harap2 adik serasi duk umah pengasuh plak..
utk kebaikan adik juga..

ketahui la wahai anakku, 
ibu buat suma nie utk kebaikan adik jua..
harap adik sihat n dilindungi Allah sepanjang ibu bekerja nie..

I MISS U HUZAIFAH!




1 comment:

Aku Insan Biasa... said...

Tawakal jer kak N yer, budak2 kan ada Malaikat yg jaga InsyaAllah..