17 September 2009

::Sambut Birthday Raya Ke-6 ::






opis aku sekarang dah makin sunyi..
suma dalam perjalanan balik ke kampung...
bos aku pun cik misha...
tahun niey turn aku umah mertua...
so mcm biasa jer sambutannya..
nak cter niey..
kebiasaannya birthday aku sejak beberapa tahun yg lepas kot
memanjang jer jatuh dalam bulan ramadhan...
lepas bukak posa potong kek ataupun masa bujang dulu
bukak posa kat luar la...
TAHUN niey..
Dengan penuh kesyukuran.........
aku sambut birthday aku dalam bulan Syawal
seronok glerrr...
n aku akan sambut birthday aku di kuantan with my family...
n my anak sedara too...
kami berkongsi date lahir yg sama...
mesti seronok..
n aku nak mintak mama aku masak special..
maklum la aku kan pregnant..
mintak jer nak makan aper...
sure mama aku masak...hehehe..
ala aku bkn leh makan banyak...
makan muntah....
aku tgk kat cermin badan aku xgemuk pun...
kurus krn asyik makan n muntah ajerr..
apa la aku ngarut dah..
nie la rupa kek birthday aku last year... :)
thanx to mama sbb buat suprise niey...
last year aku raya kat umah opah aku kat PARit, perak
InsyaAllah Next year ye OPah,ti balik berempat plak..
InsyaALLAh baby will deliver APril 2010...
Hopefully aku ok sepanjang 9 bulan niey...fuh2



1 comment:

wanie said...

http://maitengokdulu.blogspot.com/

rajin2 leh singah cuci mata