14 September 2009

::Salam Semua ::

jupe Lagi kita kat blog niey..
lagi beberapa hari nak raya kan...
mabuk ku tak mampu nak lawan..
walau pun nampak aku cam ok
tp sebenarnya aku lembik,xlarat....

menu ramadhan aku di pasar ramadhan saje..
ampun bang..
betul2 xlarat...
alhamdulillah pakwe ku jenis xkisah...
dengan afiqah yg menguji kesabaranku tiap2 hari..
dgn membawa anak dlm peyot lagi...
serius....
nie la dugaan aku yg besar...
aku kadang2 terpk camana org yg beranak sorang satu tiap2 tahun tu...
perghhh! aku respek glerrr...
dengan hambatan tugas,dgn kerenah anak, suami...
letih beb!
luahan perasaan lak...
kesian pada anak dara aku...
tahun nie xder shoppin sakan utk dia..
Insyaallah ibu dh recovered dari alahan niey
ibu shoppin baju n mainan afiqah..ye sayang
aku n pakwe pun xshoppin raya tahun niey...
sbb aku xder semangat kot....
dgn keadaan bersesak2 niey
aku xleh lgsg...aku lembik.
tu jerr aku nak cterr..
love u all....

3 comments:

mrs.miera ^__^ said...

ala.. kesiannye akak.. akak jage dr ek...

mar!ahaf!z said...

ciannye irnie.. paham apa irnie rasa..
maria pun baru je shopping brg bb baru. kalau tgu lagi, tkt lagi tak leh nak kuar rumah..
mmg raya tak kisah sgt.. sbb asik ok nak beranak je ni..

eedany said...

Salam Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)