23 May 2012

Stres Dgn 5s!

Semakin Dekat Hari Persijilan 5S makin stres lak kitorang..
Suma nak diubah..suma nak dipinda..

Hari ni plak ada Audit Dalaman utk 5s ni...
Mau xketaq lutut...
ye la Audit tu orang...
Setiap Auditor tu pahaman lain2..

Doa2 la auditor kali ni xlaser macam yg sebelum ni..
Hai la 5s..
Doa2 lepas ni Persijilan 5s ni dibuat 2tahun skali pulaq..
kalau setiap setahun sekali nak buat perubahan..
Letih otak sebab banyak sangat nak pinda...

notakaki:amacam korang punya 5s dah ready blum????

4 comments:

syiela said...

dah buat hari tu.. camni la jugak... ketaq segala anggota badan.kalut semacam je bulan tu

sekarang dah lepas. alhamdulillah :)

.:Mama Dhia:. said...

5S yg tak berkesudahan..

Ana Lyana said...

ana naik keje nanti konfem kena pulun 5s ni..huhu

ibuafiqahhuzaifah said...

syiela:
kami belum lagi abis 5s..

mamadhia:
tu la..bosan..

ana:
ada perubahan baru...nnti masuk opis tgk lerrr...huhu