21 November 2011

With Family @ Concorde Inn KLIA

 sebelum ni aku dah cter skit kan pasal niey..kat sini
2-3 kali fiqah jatuh katil nie..haru

suram jer lampu.
sbb nak bg budak2 tdo awal..tp hampeh..kagum kot tdo tmpt baru..
abis di tawaf bilik tu byk kali..

 nak buat kopi,teh.buat sendirik!

 agak2 nak panaskan makanan pun boleh..
 
 almari buh baju2..
sebelah tu bilik air..


welcome drink la kenkononnya..tp bagus gak sbb mmg aku yg habiskan air tu..haha
ada meja makan,ada tv flat skrin rasa2 nak tgk muvie...
dalam bilik tdo ada satu lg tv..
agak2 budak2 nak tgk tv luar pun boleh,kat dalam bilik pun boleh..
ada sofa bagai..
sori mood adalah kelaut nak snap2 suma..
gler ko..
balik keje siap2 semayang magrib terus zass g airport amik mak ayah terus check in hotel..
kalu weekend syok gak bleh budak2 main kolam ke kan..
sampai pun dah malam..xleh nak merayap sangat2..
Biasa duk hotel,call Room Service mintak iron n board..
rupanya kat sini iron n board kat luar..
1st time la aku merasai pengalaman ni..
haru ar..kul 5.40pagi iron baju kat luar..
dengan Zepah melalak..
sampaikan bilik depan iron station ni bukak pintu..
ingat aku buang anak ke hapa..
haru oh haru..

iron station bukan iron chef

this is memorable la bg aku n anak2..
duk hotel?
cam biasa2 korang duk hotel..
tapi sbb hotel ni dekat dgn airport 
so,bleh dgr flight lalu lalang..
kalu pagi subuh tuh nampak flight nak take off..
seronok..happy wit family..
tu jer..sekian


No comments: