10 December 2009

:: SK-II aku dah abis da ::

salam u alllzzzzzzz...
Lama gler bersawang aku punya blog niey...
ampun2..
malas gler nak update...
aku pun xbergambo sgt time preggy niey..
Tahap kemalasan yg terlampau..
lagipun aku rajin FB jer skrg...(aku x jd petani berjaya kat FV)
tiba2 aku nak cter SK-II essence aku dah abis..
mentang2 la hjg bulan niey dapat bonus skit kan..
xtau la..samada nak beli niey atau nak beli NR punya set bersalin..
suma penting utk aku....huhuhu..
SK-II nie pun mahal..tp pakai tahan lama la...
NR punya set bersalin pun mahal gak...
ada sapa2 ahli NR tak?????
aku nk minta tlg beli la...
confirm dapat murahhh kan....
Bonus kali niey xkemana la jawabnya...
buat persediaan utk baby n ibu sajorrrr...
muhahaha...




3 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

Hi Irnie..mcm mane.still ade morning sickness ker. lame tk berblogging tetibe kuar citer SK11 plak yerk..hehehe..

Kem cium kat Afiqah k. rindu sgt nak tgk gmbar n baca stori die..=D

ibuafiqahhuzaifah said...

lily,
alhamdulillah...morning sickness dah berlalu..syukur sgt2..
4 bulan jerrr kena morning sickness..
skrg nafsu makan menjadi2..
tp kena kontrol la..risau berat naik mendadak..so far ok stkt niey..
fiqah semakin lasak...
susah sgt nak bergambo mcm dulu..huhuhu..
xmacam zara..suka bergambo..
kim cium utk zara skali yerr..

chik star said...

Nr bgos eyh?
selain itu ?