26 May 2009

:. sibuk sampai mgu nie .:


memandangkan Audit 5S sampai hujung mgu niey
aku pun sibuk la nak siapkan bilik fail n Stor n atas meja niey..
bos...
kalau la saya boleh kerat 3 buat suma keje tu kan senang...
nie suma nak buat dalam satu masa
xsempat la...
tp kena buat jugak kan bos.....
rasa mcm xcukup jer waktu keje kan..
esok saya sambung yer bos...Align Center
hehehe...
mcm betul jer nak ckp kat bos gtu lak..
anyway..
nanti aku dah lega dgn 5s tu aku blog balik ek..
i miss all my fren...........
mmmmmmmmmuaH

2 comments:

maria said...

kalau ofc maria ada audit 5s mesti kantoi.. hehe..

Cik Zura said...

uihkzz..odit..!!!! penat..penat..dengor nin pun dah penattt...hehhehehehe