30 March 2009

:: Pullman Putrajaya Lakeside ::

nie la aku nak cter...
kat Putrajaya nie dah ada satu lg Hotel baru...
kat Presint 5...
namanya PULLMAN PUTRAJAYA LAKESIDE
ari tu ada kuar kat NONA
hotel baru niey...
cantik la tengok dari luar....

aku ada perasan signboard
tp sbb xder pun sebut nama hotel...
just tulis PULLMAN PUTRAJAYA LAKESIDE
mana la aku tau niey Hotel tau...
hahahahaha.....

masa dia tengah bina tu
aku ingat nak bina istana..
mana aku tau nak buat hotel...

ada ciri2 kemelayuan..
sapa2 berkemampuan pegi la tido kat sini..
aku?
ntahla..
dah la duk Putrajaya..duk hotel Putrajaya...
adoiyai....

*saje je aku tulis...sbb hotel nie cantik la...






5 comments:

honeysour's blog said...

yeay..ana dah pegi dah..mmg lawa...

DYLA said...

lawa hotel ni. mesti mahal

baby AF said...

tantekkkkkkk..strategik tuu sape2 ada program kat picc..leh dok situkan..welCome 2 PutRajaya..

:iBuAfiQah: said...

semalaman katanya RM240 belum tmsk tax...
5 star katanya..

maria said...

ohh hotel ye? tu la jenjalan kat ptjaya, tertya2 apa tah tempat ni eh.. iklan sepanjang jalan..