25 March 2009

:: afiqah dengan boxnya ::


iyerr...
kawan2...
nie afiqah menulis....

sekarang saya semakin sihat..
jupe doktor pakar ari tu
so, makan ubat la sekarang...

antobiotik tuh xsedap...
hari2 nangis makan ubat...
sbnrnya ibu saya xtau saya saje2 nangis la..
xmo makan ubat tu jerrr...
kalu bg makan biskut tiger sedap gak..
nie bg ubat..
apa la ibu niey...
hehehe

sekarang saya dah jadi aktif semula...
tq sebab mendoakan saya sihat kembali...
saya sayang kawan2 ibu suma...
mmuahhh

ingat tak entri (pandai kan saya eja)
pasal box yg ibu saya beli tuh...

niey la keje saya sekarang...

saja bg keje lebih skit kat ibu saya suh kemas...
kata nak kurus....
kan kan ibu...
hehehehe
macam2 ada kat dlm box niey....
kotak minyak telon mastika pun ada..
nie la ghupe saya...
camnie la keje saya hari2...
kurus ibu saya dibuatnya...

nie pun salah satu senaman buat ibu saya...
hehehehe...

yg benar,

~afiqah anak ibu


8 comments:

nenekrock said...

fiqag demam yehhhh
alolololoooooooooo
bykkn minum air mask ehhhh
ganti air dlm badan tuhh
susut dh akk ely tenokkkk
ishhhhhhhh

muahhhhh kat pipi gebu fiqahhhh
=D

:iBuAfiQah: said...

susut sbb nak dapat kaki la kak elly....

afiqah dah makan byk dah..

honeysour's blog said...

ALAH PIKAH OII...
COMEL JE KAMU NI..

ACIK GERAM NI...

SEKARAG DAH PANDAI BERKATA2 YE...HEHE

DYLA said...

boleh inas main skali?

baby AF said...

syukur afiqah dh pulih..
wow! byknya mainan dia..nanti rajin2 2long ibu kemaskan box ya.

:iBuAfiQah: said...

dyla~
acik dyla,inas leh main skali..hehhe

baby AF~
alhamdulillah

maria said...

alhamdulillah dia dah sht.. lega sket ibu.. tp bila sht, dia bg ibu kerja lain pulak ye.. pandai...

mknace said...

hmmm
biasa la tu
kena kasi lagi banyak exercise lagi tu
nanti ibu lebih sihat dan cergas lagi