Showing posts with label blogger. Show all posts
Showing posts with label blogger. Show all posts

18 August 2009

::aKu KeNa pKIR NieY::

pic tlg kerut kening sama2

address blog niey aku kena tukar la tahun depan...
tu la masa bina blog niey xpkir ape akan jadi kedepan...
alih2 sekrang aku kena pkir...
What If?
la..
kan ke blog nie namanya ibuafiqah..
kalu tahun depan keluarnya afifah ker,Areef ker
u know what i mean's kan....
so....
aku kena change la....
mana leh beza2kan anak....
kang kecik ati budak tu kan...
tengah nak pkir niey...
tgu la 01.01.2010 or 20.10.2010 kerrr..
i lauching blog baru i kannn...
muhahaha..
rindu kat blog niey nanti
ape pendapat korang?bagi idea skit...

26 November 2008

~Alhamdulillah~


sambil2 aku minum nescafe panas niey..
aku nak cter skit...
hati aku kembali tenang sekarang....
setelah ku luahkan suma isi hatiku
pada si dia...
hik2
sapa lagi
kalu tak hubby aku.....

sambil2 makan t/hari tadi
sambil tu diberi kata2 perangsang...
hmmm....
aku ok skit...
kadang2 kita memerlukan seseorg
utk meluahkan perasaan kita....

kenapa aku nangis tadi?
aku terlalu risaukan anak aku
sbb tu jadi gtu....
(nak buat camne, jiwa aku sensitif tau)

thanx kat suma kawan2...
yg concern kat aku...
aku terharu...

i love u all.....
mmmuahhhhhhh...