19 December 2011

Seminggu Berdua Rasa Macam Lain

Minggu lepas adalah minggu honeymoon bekerje..
bekerje bukan g honeymoon..
Maklum ler handbeg ku LV n PRADA yg berdua tu ditinggalkan gara2 taska tutup n Zepah pun xsihat..

So,
datang keje adalah awal...
Sebelum 7.30 dah terpacak kat opis..
walaupun balik keje tetap 5.30ptg seperti biasa..

so,
g keje berdua adalah tidak biasa sbb bukan zaman bercinta mahu pun awal2 kawin dulu..
so weird!!!!!!


dan..dan...dan..
bila ke pasar malam berdua adalah amat kelakar
sebab..sebab..sebab...
berjalan berpimpin tangan bila nak pintas jalan
ulang skali lagi..
jalan pimpin tangan..
sbb biasanya aku ni akan jalan nonong2 jer sorang..
n si ayahnya akan tgu setempat dgn anak2..

HoNEyMOON kannnnn...hahahha..

p/s: time's up!mgu ni kembali ada Fiqah in da house!!


6 comments:

AnaLyana said...

alolololo.. so sweett..:) romantiknya..:)

AnaLyana said...

sekali sekala husband akak appreciate tu bila jln pimpin tangan..:)

dakcik said...

romantik gitu..hehehe

lovely said...

samalah. rasa lain plak bila budak berdua tu takda, bila naik kereta. budak-budak tu ida letak kat umah mak ida. ulang alik kl- putrajaya. bila diorang takda rasa lain plak.

sweetnyer b'pegangan tangan.. auuww..

Lily@MamaZaraZareef said...

sesekali beromantika ngan sang suami apa salahnye kan..anak2 bg can..hehehehe

ibuafiqahhuzaifah said...

ana,
rasa lain jer...hehe

Dakcik,
sesekali..hehe

lovely,
tu la senasib la kita..

lily,
haha..btul3...