14 June 2011

Menaiki Pesawat itu MencaBar KeimanaN Guwe!




Bak kata mak ayah aku..
Kecik2 dah naik Flight...
opah ngan atuk dulu pun dah pencen baru merasa naik flight..
owh! ini adalah kemudahan yg tercepat dan senang TaPi MAHAL..
nak bawak anak2 aku yg Ya Rabbi LASAK!!!!

Seyes..
Bawak anak2 yg dah berumur 3 tahun n genap 1thn 2 bulan tu
mencabar okey...
Aku berdoa jer mog diorang xmeragam sepanjang nak sampai  ke  Pintu A5..
jauh tuh...
mujur ada troli...
Layan la gambo yg sempat aku snap tuh!


Masa dalam flight pun seyes menguji kesabaran..
while, flight nak take off Zaifah campak botol susu dia..
could u imagine la camana kan..
bergolek2 la botol susu tuh smpi ke seat blkg skali..
mujur ada botol spare dan aku bubuh susu fiqah dalam tuh..

Fiqah lak xmo pakai seat belt..
dogil wei..
geram nak jotoz kepala dia!

so far okey la naik flight tuh..
steward dia lg okey dari stewardess..
biasa la...

so,pesanan kat anak2 aku..
nak naik lg aeroplane tak?
kumpul duit dari sekarang...
haha....
xminum susu n pakai pampers la korang!
aku xla sekejam itu..










No comments: