28 September 2010

30 hari + 5 hari

amik ko aku buat math dalam blog..
korang kira berapa suma?
cepat2 aku bg seposen..
ape la y 30 hari itu..
gini kengkawan...
alhamdulillah tahun 2010 nie ramadhan aku cukup 30 hari..korang ado?
ramai gegirl yg lelain mengeluh kena ganti posa..aku diberi cukup 30 hari..
dan 5 hari tuh aku posa sunat syawal..
semalam genap 5 hari..
patut aku posa la hari nie..disebabkan aku xtdo n huzaifah xsihat
xleh nak posa..
so,harapan khamis nie leh aku cukupkan posa 6 itu..
bukan senang yer korang dapat peluang camnie...
belum tahu lg ramadhan akan datang kita bepeluang jupe tau..
mesti korang tanya nape aku leh cukup posa penuh niey?
makan ubat ker ape ker?rahsianya....
aku BREASTFEED anak...
Alhamdulillah...syukur3..

5 comments:

Puan Seri said...

best nye.. congrat's...

cha said...

TAHNiAH akak, proud of u...

.:mama dhia:. said...

org 2 tahun pose penuh..tahun ni plak dapat cuti wajib..2008 pregnant n 2009, breastfeed.. tp x wat pose 6 pun..tahun ni baru wat..tp baru 3 ari, pastu dapat cuti wajib.. minggu depan la ingat nak sambung..insyaallah..

shikin said...

bagusnye..tahniah la dapat penuhkan posa n dapat buat yg sunat lagi...aku tak tau bila nak mula..bln syawal dah sampai ptghan dah..tp aku byk appoinment kat spital..so kene mkn ubat yg wajib dimakan sblm operate..ermm...

ibuafiqahhuzaifah said...

seri:TQ tau

cha:TQ tau

mama dhia:ntah2 tahun depan dah xleh..hehe

shikin:alhamdulillah.ko sakit aper ekin?